Skip to main content

Geschillen en klachtenregeling

Bij ARA Boringen streven we altijd naar tevreden klanten en een professionele afhandeling van elk project. Toch kan het voorkomen dat u als klant ergens niet tevreden over bent. In dat geval nemen wij uw klacht serieus en zoeken wij samen naar een passende oplossing.

Interne klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Dan verzoeken wij u vriendelijk om deze eerst rechtstreeks aan ons kenbaar te maken. U kunt dit doen via e-mail of telefoon. Wij zorgen voor een zorgvuldige en snelle behandeling van uw klacht. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een reactie.

.

Contact voor klachten:

Aangesloten bij De Geschillencommissie

ARA Boringen is lid van Techniek Nederland, de brancheorganisatie voor erkende installatiebedrijven. Als lid zijn wij automatisch aangesloten bij de Geschillencommissie Installerende Bedrijven.

Komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Installerende Bedrijven. Deze commissie behandelt geschillen tussen consumenten en aangesloten bedrijven op een eerlijke en deskundige manier.

Meer informatie vindt u op de website van de Geschillencommissie:

🔗 www.degeschillencommissie.nl/commissies/installerende-bedrijven